Veelgestelde vragen

Bekijk hiernaast de meest gestelde vragen.

Wanneer het antwoord op uw vraag hier niet bij staat kunt u voor technische vragen contact opnemen met onze helpdesk.

Voor alle andere vragen kunt u het contactformulier invullen.

Algemeen

De Haardt producten kunnen rechtstreeks bij het hoofdkantoor in Elst worden gekocht, of via één van onze distributeurs.

Wij leveren de meeste producten uit voorraad! En voor het transport maken wij enkel gebruik van koeriersdiensten. Indien gewenst, kunt u het systeem dus al binnen een week in huis hebben!

Voor een uitgebreide offerte en compleet advies kunt u contact met ons of één van onze distributeurs opnemen.

Alle De Haardt producten worden geleverd met een standaard garantietermijn van 1 jaar.

Support

Indien uw systeem bestaat uit een afstandsbediening met zwarte transponders heeft u de Classic serie.

Indien uw systeem bestaat uit een afstandsbediening met rood/grijze transponders heeft u de Xtra.Serie.

Helaas zijn deze beide series niet compatibel met elkaar!

Wij verkopen geen losse onderdelen, voor zover deze gemonteerd moeten worden in of op de producten. Reparaties worden altijd door onszelf uitgevoerd.

Wel kunt u bij ons terecht voor losse producten zoals antennes, batterijen en adapters.

Xtra.Serie

In de meeste gevallen kan een afstandsbediening uit de Xtra.Serie nog wel worden gerepareerd.

U kunt uw apparaat opsturen naar ons hoofdkantoor. Onze reparatieafdeling zal deze dan beoordelen en indien reparatie mogelijk is ontvangt u van ons een offerte.

Wij verzoeken u om het ingevulde serviceformulier in het pakket mee te sturen!

Het is op afstand lastig te beoordelen of uw transponder nog gerepareerd kan worden.

U kunt uw transponder(s) opsturen naar ons hoofdkantoor. Onze reparatieafdeling zal deze dan beoordelen en indien reparatie mogelijk is ontvangt u van ons een offerte.

Wij verzoeken u om het ingevulde serviceformulier in het pakket mee te sturen!

Ja, alle producten uit de Xtra.Serie zijn nog beschikbaar. Sommige producten hebben inmiddels wel een nieuw design, maar dit heeft geen gevolgen voor de compatibiliteit.

Jazeker! Zolang u maar een product uit de Xtra.Serie heeft, kunnen deze allemaal samen gebruikt worden als één systeem.

Classic serie

In de meeste gevallen kan een Classic afstandsbediening nog wel worden gerepareerd. De grootste uitdaging voor ons is het vinden van de juiste onderdelen. Deze zijn niet altijd meer beschikbaar.

U kunt uw apparaat opsturen naar ons hoofdkantoor. Onze reparatieafdeling zal deze dan beoordelen en indien reparatie mogelijk is ontvangt u van ons een offerte.

Wij verzoeken u om het ingevulde serviceformulier in het pakket mee te sturen!

Vaak kan een Classic transponder nog wel worden gerepareerd. De grootste uitdaging voor ons is het vinden van de juiste onderdelen. Deze zijn niet altijd meer beschikbaar.

U kunt uw transponder(s) opsturen naar ons hoofdkantoor. Onze reparatieafdeling zal deze dan beoordelen en indien reparatie mogelijk is ontvangt u van ons een offerte.

Wij verzoeken u om het ingevulde serviceformulier in het pakket mee te sturen!

Helaas produceren wij sinds 2007 geen nieuwe Classic producten meer.

Nee, de Classic serie werkt met SYS ID nummers. Het nummer van de afstandbediening moet overeenkomen met het nummer van de transponders, anders worden de signalen niet opgepikt.